Forum
| Club Patos - med fokus på lyd :: Forum :: ------- Hifi ------- :: Patos Generelt |
|
<< Forrige tråd | Neste tråd >> |
| Patos B410mk2 bass/mellomtone elementer | ||
| Gå til siden [1] 2 | |
|
Moderatorer: Taskeladdn, Thomand
|
| Forfatter | Post | ||
| Gunnleif |
| ||
![]() Registrert medlem #338 Registrert: lrdag 28 februar 2009 - 21:14:22innlegg: 6 | Hei sann kjære godtfolk, hadde dessverre ett lite uhell der min ene patos B410mk2 gikk over ende med det resultat att begge bass/mellomtone elementene gikk rett av. Er nå ute etter nye elementer til min(e) B410mk2 og lurer på om noen vet om hvor man kan få skaffet tilveie dette. Har sendt mail til Roar moen og Patos men venter fortsatt på svar derifra. “I am the Fred Astaire of karate.” | ||
| Tilbake til toppen | | ||
| tgulvik |
| ||
![]() Registrert medlem #312 Registrert: sndag 11 januar 2009 - 16:59:10innlegg: 9 | Jeg mener å huske fra et eller annet forum at det er er pearless element, tror kanskje det er dette(ligner veldig på de i mine 410`er): http://www.mamut.net/dynabel/peerless_pe3170_hds_ppb_164_-_830874.pdf Men hør med dynabel, for jeg er ikke helt sikker... | ||
| Gunnleif |
| ||
![]() Registrert medlem #338 Registrert: lrdag 28 februar 2009 - 21:14:22innlegg: 6 | Ja de ligner i grunn med de har desverre ikke samme form som disse, hadde håpet på å ikke måtte frese ut frontbaffelen for å få plass til annen type Element. De Patos bruker på 410mk2 er "kappet" i alle sidene og ikke bare på 2 sider. “I am the Fred Astaire of karate.” | ||
| tgulvik |
| ||
![]() Registrert medlem #312 Registrert: sndag 11 januar 2009 - 16:59:10innlegg: 9 | Men har du purra på mailen du sendte til Patos??Kan hende han har de inne, jeg fikk to nye orginaldiskanter til basic-serien i posten idag som jeg bestilte mandag... | ||
| Gunnleif |
| ||
![]() Registrert medlem #338 Registrert: lrdag 28 februar 2009 - 21:14:22innlegg: 6 | joda har purra på de, fortsatt ikke noe svar. “I am the Fred Astaire of karate.” | ||
| ybja |
| ||
![]() Registrert medlem #392 Registrert: torsdag 18 februar 2010 - 21:10:47innlegg: 2 | Hei Gunnleif, sliter med et lignende problem. Fått svar på hvilke elementer som sitter i de? | ||
| Gunnleif |
| ||
![]() Registrert medlem #338 Registrert: lrdag 28 februar 2009 - 21:14:22innlegg: 6 | Hei ybja: Nei har fortsatt ikke fått noe svar fra Patos eller Roar Moen desverre. Har gitt opp å skaffe nye orginal elementer. Tar derfor å kjøper 4 nye elementer lager ny front baffel. “I am the Fred Astaire of karate.” | ||
| Franx |
| ||
![]() Registrert medlem #211 Registrert: onsdag 09 april 2008 - 23:19:07innlegg: 9 | Hva slags elementer har du tenkt å bruke? Peerless? | ||
| Gunnleif |
| ||
![]() Registrert medlem #338 Registrert: lrdag 28 februar 2009 - 21:14:22innlegg: 6 | Peerless er nok første valget på elementer ja. “I am the Fred Astaire of karate.” | ||
| ybja |
| ||
![]() Registrert medlem #392 Registrert: torsdag 18 februar 2010 - 21:10:47innlegg: 2 | Ja, jeg bestiller meg nok peerless jeg også. Jeg har bare røket ene mellomtonen så håper det ikke skaper krøll med delefilteret at jeg bare bestiller ett element Eller bør/må jeg kjøpe ny begge melleomtoner, evt. alle 4 mellomtonene/bassene? | ||
| Gå til siden [1] 2 | |